niedziela, 14 kwietnia 2013

NOWY BLOG- nowe opowiadanie :)

 
 
 
 
 
___________________



Zapraszam do przeczytania prologa mojego nowego opowiadania.
Uprzedzam, że nie zostawię 'Serce Śmierci', będę nadal kontynuowała :) Ale wena natchnęła mnie do napisania innego.
Uprzedzam także, że tło na nowym blogu będzie inne, chwilowo (z powodu braku czasu) mam takie. Ale jak najszybciej, kiedy dam radę, to zmienię :)
A więc zapraszam serdecznie! ;*
Mam nadzieję, że wam się spodoba.

drzwi-przeznaczenia.blogspot.com

3 komentarze:

  1. tamten blog został skomentowany : )
    a tego opowiadania nie czytałam. postaram się nadrobić. ;DD
    a co do Nienarodzonego. Właśnie tak, zainspirował mnie ten film i dlatego. Ale tylko jeden element będzie używany i to tez w ograniczonej liczbie rozdziałów. żadnego kopiowania filmu, nigdy. dlatego też napisałam w informacjach od autorki ; )

    nie chcę spamować, więc mój blog znajdziesz, klikając na ikonkę mojego profilu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nadrobie ten to wezme się za nastepny :) Już jestem ciekawa o czym będzie ( lub jest ) :)

    I bardzo przeprasza, że tak troche w slimaczym tempie mi to idzie, ale ostatnio mam bardzo mało czasu ;( Więc w miare możliwości będe czytać :D

    Pozdrawiam, Claire ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno! Masz ty talent. Blog Drzwi Przeznaczenia♥ już widać, że kolejne arcydzieło ;D. A co do poprzednich komentarzy to dziewczyny czytajcie jak najprędzej, bo nie pożałujecie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ma być szczery :)
Nie spamuj mi tu tylko tym, że wklejasz byle jaki komentarz abym tylko weszła na Twojego bloga. Masz od tego zakładke SPAM.