środa, 4 czerwca 2014

NOWY BLOG

Zapraszam do śledzenia nowego mojego opowiadania, który znajdziecie poniżej:
Na telefon
Co prawda, nie jest to fantasy, ale zaczynam pisać w innym gatunki i przydadzą mi się opinie, o które bardzo proszę :)

Również bardzo chciałabym podziękować, że mimo, iż już dawno skończyłam to opowiadanie, czytelnicy się nadal znajdują. DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE i czytacie! :)

Mój fanpage, na którym również znajdziecie moje opowiadania:
Stan: Zaczytany ;3

Jeśli mielibyście jakieś pytania, piszcie śmiało pod tym postem, lub mailowo:
stanzaczytany@gmail.com

Pozdrawiam i do usłyszenia zapewne nieraz :)
Aleksji

3 komentarze:

  1. Miałam zacząć już dawno czytać to opowiadanie ale jakoś zapomniałam o nim ;// Ale już nadrabiam :3 jestem ciekawa co wymyśliłaś tym razem i o czym tworzysz kolejne arcydzieło <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie rozwijałeś projektu, był naprawdę dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opowiadanie, szkoda że nie piszesz już :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ma być szczery :)
Nie spamuj mi tu tylko tym, że wklejasz byle jaki komentarz abym tylko weszła na Twojego bloga. Masz od tego zakładke SPAM.